Mechanika gry

Mechanika gry

Zawartość

Cyberpunk 2077 pierwotnie w mechanice poruszania się zawierał parkour z bieganiem po ścianach według CP Project Red. Max Pears, projektant poziomów, podczas pewne wywiadu poruszył kwestię ruchu w grze, a takżę tego, jak gracz przemieszcza się po otoczeniu. Według Pears`a, w grze pierwotnie był zaimplementowany system, który pozwalał graczom biegać po ścianach. Brzmi podobnie do Prince of Persia. W finalnej wersji gry nie znajdziemy biegania po ścianach, choć sam parkour wydaje się być intrygujący.

Max zapewnił, że mechanika gry Cyberpunk 2077 oferuję duża elastyczność w poruszaniu się po otoczeniu, choć biegania po ścianach nie będzie. W pokazach do których nas już przyzwyczaił CD Project Red widzieliśmy kilka intensywnych scen pościgów. Gracze będą mogli m.in. przeskakiwać dachy, przylegać do ścian.

Na pewno nie jest to parkour podobny do Dying Light, aczkolwiek po pierwszych zwiastunach i gameplay wygląda to wszystko bardzo obiecująco. Gracze będą poruszali się po Night City prowadząc różnego rodzaju pojazdy.

Obszerne omówienie mechaniki gry znajdziesz tutaj po premierze gry, czyli 19.11.2020 roku.

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on skype
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Cyberpunk 2077 - rozgrywka, night city, gangi, samochody, multiplayer, V i rozwój postaci